Signaler fra TVECO stoppes.
Mandag 24.5 stenges TVECO signalet.
Alle skal nå være aktivert og kan ta i bruk tjenester fra Viken Fiber, ved evt problemer med overgangen kan kundeservice kontaktes. Kundeservice: 21 45 45 00
Det er viktig at samtlige tar i bruk Viken Fiber så snart som mulig, så avdekker vi evt feil/utfordringer før TVECO signalet forsvinner.
Det som er betalt til TVECO i overgangsperioden blir avregnet og tilbakebetalt av TVECO, det er altså ingen som må betale doblet opp selv om regningen til TVECO er betalt. Dette går automatisk.
Ny dato for oppstart Viken fiber.
Det har vært litt uklar kommunikasjon fra Viken fiber til oss. Jeg har hatt kontakt med prosjektleder for overgangen fra TVeco tl Viken. Han skriver følgende i mail til meg i dag:
Hei.
Montørene er allerede i området for å få resterende over på Viken Fiber, de kontakter i forkant og avtaler installasjon. Videre blir de resterende kontaktet av selgere via sms med en link der produkter kan velges.Når kontrakt og installasjon er på plass kan vi levere signal via Viken Fiber.
Fakturaer fra tveco avregnes, så dere slipper å sitte med to abonnement.
Det er solgt inn med dato 01.08.2021, men alle må over senest ila Mai måned for at vi skal kunne være sikre på å opprettholde signalet inn til dere.
Er det noe mer dere lurer på så er det bare å ta kontakt.
Vennlig hilsen
Tare Jansen
Prosjektleder
Viken Fiber AS
Årsmøte 2021
Vi avventer Coronosituasjonen før vi setter dato for årsmøtet.
Regnskapet er revidert og du finner det og andre dokumenter til årsmøtet her.